Jaahas, on ollut näköjään jotain miellekäämpää tekemistä kuin blogin kirjoittelu. =) Tässä tulevat siis päivitetyt kuulumiset. Maanantaina pyörin päivän yksin kaupungilla katselemassa ja kummastelemassa, illalla tulivat Dina ja Jaana, suomalaistoverit ketkä ovat tulossa mun kanssa samaan kouluun. Ja ovat samassa koulussa myös siellä Suomen päässä. Käytiin ulkona syömässä ja tekemässä hieman sotasuunnitelmaa tulevien päivien varalle. Tytöt eivät saaneet huonetta samasta hostellista kuin minä, mutta mä vaihdoinkin sitten niiden hostelliin kun oli huoneessa yksi sänky vapaana. Tiistaiaamuna lähdettiin koululle, vaihtareita pamahti pihaan bussilastillinen, noin 50 tyyppiä. Kierreltiin kampuksella, homehduttiin visaluennolla ja panikoitiin kielitasotestissä. Mutta tähtioppilas kun olen niin meni sekin suht nappiin... Tico tico.

Keskiviikkona päästiin muuttamaan pois hostellista. Dina ja Jaana pääsivät asustelemaan tällaiseen luksuskartanoon kuuden muun vaihtarin kanssa ja mä saan punkata täällä siihen asti kunnes löydän vakituisen asunnon, haku on päällä viiden muun vaihtarin kanssa. Talossa neliöitä varmaan 700, löytyy baari, biljardihuone, uima-allas, grillikatos, jacuzzi, iso terassi, kuusi makuuhuonetta. Mä olen väliaikaisesti nukkunut talon master bedroomissa, jossa on kuntosali, työhuone, jacuzzi ja kaksi king size kokoista sänkyä sekä iso vessa ja kylpy-/pukuhuone. Eli voisi mennä huonomminkin. =)

Keskiviikkoiltana tehtiin yhdessä iso kulho quacamolea ja dippailtiin nachoja, sekä maisteltiin tietenkin hieman tequilaa meksikon tyyliin. Ihania ihmisiä täällä. Valvottiin myöhään yöhön terassilla istuskellen ja musiikkia kuunnellen. Kouluviikon sisältö on ollut vaan lomakkeiden täyttämistä ja kulttuurishokista paasaamista, eli siltä suunnalta ei raportoitavaa. Maanantaina alkaa oikea koulu ja sitten nähdään kuinka hyvin se meikäläiselle maistuu. Eilisiltana kutsuttiin muita vaihtareita tänne talolle illanviettoon. Suurin osa vaihtareista aivan tosi kivoja ja hauskoja, tulee varmasti mukava lukukausi! Puolenyön jälkeen lähdettiin Krisha-baariin, jossa treffattiiin vielä kymmenkunta muuta vaihtaria ja pari tutoria. Täällä baarit ei tosiaan mene kiinni kolmelta tai neljältä, vaan lähempänä aamukahdeksaa, tultiin joskus viiden tai kuuden aikaan kotio valmistamaan vielä yöpalaksi munakasta ja sit pehkuihin.

Tänään jatkuu kämpän metsästäminen, yksi tulevista kämppäkavereista on jo käynyt katsomassa muutamaa, katsotaan mitä hän sitten ilmoittaa. Innolla odotan. =) Ja juu, rinkasta EI vieläkään mitään tietoa, kai ne siellä Baronalla on pistänyt mun laukut tahallaan väärään koneeseen. Lufthansaan on otettu yhteyttä eikä sieltä löytynyt mun rinkkaa. Eli vika finnairissa. Jorkki, näytä niille!!